Nobody said it was easy...

Jag är så bra på att tycka synd om mig själv. Och idag så är det väldigt synd om mig. Gillar inte alls att ligga hemma ensam och må dåligt. Titta på dåliga tv-program och rulla tummarna. Hoppas det är en 24 h grej. Känner att ja måste göra nått. Ha nått att se fram emot eller nått mål. Har alldeles för lite motivation just nu och skulle behöva lite för att rycka upp mig. Annars är saker konstiga just nu. Känner mig inte stressad, men min kropp beter sig precis som innan kollapsen förra året. Svimmar, ont i bröstet och sömnlösa nätter. Nästan så att ja går runt och väntar på att det ska smälla. Vet inte riktigt vad ja ska göra åt det, om ja ens kan göra nått åt det. Usch, nu blev det heavy. Oseriösa Åsa goes seriös för ett inlägg... Måste nog slänga upp lite modebilder för att kompensera det hela :)
XXX
Idag spelas denna på repeat.

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback