Lets Put Them High Heels On

Är galet sugen på att gå ut i helgen. Vill bara ha en kväll där alla timmar spenderas på dansgolvet. Och en och annan drink på det, självklart. Jobbar hela helgen, så känns som min önskan får vänta. Börjar 07:00 både lördag och söndag. Inte alls speciellt skoj. Får helt enkelt vänta tills nästa helg, då har jag i alla fall lite bättre jobbtider. Suget blev inte direkt mindre när jag hittade dessa godbitar. Hade mer än gärna haft detta på mig!
Klänning: H&M. Smycken: Asos. Skor: Topshop. Clutch: Judith Leiber. Läppstift: Mac i färgen russian red.


bloglovin


Kommentarer

Tråkigt. Hoppas att helgen blir kanonbra iaf!

Snygg klänning!

2009-10-17 @ 11:37:03
Soma

Vilken mummsig klädsel

2009-10-17 @ 16:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback