SkinnyBanana


Okej, nu är det fan dags!

Imorgon är det måndag, men de ska inte vara vilken måndag som helst, utan dagen då jag börjar ta tag i mig själv igen. Har inte satt min fot på gymmet på 4 månader! Jag lever på pizza, cola, chip & godis! Har kondition som en åttioåring och styrka som en åttaåring. Yeah! Ultimat förfall! På ett år har jag lyckats gå upp 10 kilo. Tjeeena. Det är bra jobbat...eller inte. Vill absolut inte ner alla dom kilona igen, men jag kan ju knappas fortsätta i denna riktningen. Kommer de sluta med att jag rullar fram! Så imorgon. Måndag. Då blir det gym-premiär. Det blir grönsaker och vatten. Det blir nyttigt och hälsosamt. Skulle behöva nån som ligger på mig bara, som pressar och motiverar mig lite. För är det något jag saknar så är det självdisciplin! Men nä, nu ska jag ge mig in i det till 100%.

Time to go från soffpotatis till hurtbulle!


bloglovin


Kommentarer

Tänk den tiden när vi träffades tidigt på morgonen i korsningen för att traska ner till gymmet...de va tider de! :) Puss på nosen

2009-10-12 @ 08:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback