Wining & Dining

Vilken kväll! Har ont i i ansiktsmusklerna idag, skrattade så brutalt mycket. Kanonkväll med favoritflickan helt enkelt. Började med en toast skagen och några flaskor vin på Hampan. Massa flicksnack och fnitter. När vi kände oss lagom runda om fötterna drog vi vidare till Helsing för ännu lite mer vin. Smarrigt! Humöret var verkligen på topp och hade lätt kunnat skaka rumpa all night long. Tyvärr så började jag jobba 07:00 idag så vi tvungen att knalla hem vid 1-2 tiden. Kände mig nästan lite full när jag vaknade i morses! Illa! Bjussar på ett litet bildregn! En hel hög av dom är snodda från Linn, läs hennes blogg här vettja! Ciao!!


Love love love mina nya leggings!



bloglovin


Kommentarer
Linn

Ahhh, fan vilken pangkväll Åsa!! Sjukt längesen jag skrattade SÅ mycket :) Kände mig också lite groggy imorse fortfarande, urrr. Baaad!

2009-10-10 @ 22:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback