2010-05-04.

Jag idag. Har ett par nya byxor ifrån H&M. 99 kronor måste ju klassas som ett kap. Eller hur? För ett år sen sa jag att jag aldrig skulle tänka mig att ha harem-byxor. Men nu står jag här idag. Men man är väll inte mer människa än att man kan ändra sig? :) Får se om ja nu kan vänja mig in i tanken! Gillart ju på andra så varför ska inte ja?
Jag orkar väldigt sällan sminka mig. Borde bli lite duktigare på det! Men idag så åkte en guldfärgad eyeliner på. Syns kanske inte så jättebra på bilden. Men tyckte allt att de fick ögat att "poppa" lite och lyfte fram lite av den blå färgen. Har färgat håret nu ikväll. Riktigt jäkla beachblond har jag blivit. Love it! Ska bara få bort dom allt för slitna topparna så kommer de vara två tummar upp. Bild kommer senare, eller imorgon! Hare bäst!

bloglovin


Kommentarer

snygga byxor!

2010-05-05 @ 09:40:02

gud så fint! var det länge sedan du köpte skärpet och byxorna? vill haaaaa!

2010-05-05 @ 18:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback