Juicy.

Äntligen hemma och död i soffan! Idag har det varit handledning i skolan. Lite förändringar som måste göras men ändå på rätt väg :) Efter det blev det lite lunch i stan på Papi. Fick även en födelsedagspresent av min älskade Linn :) Tackar och bockar :) Blev en liten runda på stan och jag blev en klänning rikare! Kanske visas upp lite senare idag! Har även varit en sväng på idrottskliniken. Smärta, svett och tårar ungefär :) Hade sjukt ont idag, men ändå så var jag så jävla duktig. Pressade jävel i en och en halv timme. Så en klapp på axeln till mig :) Nu blir det inte många knop resten av dagen. Utan kommer vara soffpotatis så det bara skriker om det! PUSS!
Jag och Linn upptäckte dom otroligt smarriga färskpressade juicerna på pistachia! Yummers! Kiwi och mango fick båda två rejäla tummar upp! Rekommenderas starkt! :)

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback