Morning Sunshine.

Godmorgon. Sitter framför datorn och är ambitiös. Klockan ringde klockan 6, efter bara 5 timmars sömn. Jag behöver egentligen 9 för att bli människa, men det sparar vi till senare :) Orkade inte gnugga geni-knölarna när jag kom hem från jobbet igår så sitter istället snällt nu och skriver så att fingrarna blöder. Hmm...ungefär så i alla fall :) Går över förväntan :) Är nog övertrött och därför känner jag mig rätt så pigg just nu! Förhoppningsvis sackar jag inte ihop så fort ja kommer till skolan! Brukar vara så. Nu ska jag vara ambitiös lite till innan jag får fira med en lång härlig dusch!

bloglovin


Kommentarer
agnes

tack goding!

2010-05-12 @ 08:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback