Come on baby light my fire.


Har aldrig varit ett störra fan av H&Ms designersammarbeten. Inte förstått mig på alla tjejer som köar i timmar för att få tag i ett plagg, som kostar 5 gånger så mycket bara för att det står Stella, Jimmy eller likande på det. Känns som om man betalar mycket men får inte speciellt mer för pengarna, varken i kvalitet eller design. Men... :) Måste säga att detta sammarbete med Lanvin är över all förväntan. Gillar de knallig färgerna och tydliga 80tals-vibbarna. Kanske inte kommer köa direkt denna gången heller. Men skulle den där gula oneshoulder klänningen (den klara favorityen) råka hänga där i min storlek när jag nån gång går förbi, så får den nog få följa med mig hem i alla fall :)


bloglovin


Kommentarer
MADDES

Jag är helt kär i den där kollektionen!

2010-11-02 @ 19:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback