Dinner Party.

Färdigjobbad. Sitter och hänger lite och fördriver tiden. Ska träffa mina kära kollegor klockan 18:00 och känns rätt ovärt att gå hem emellan. Ska väll smita ner i omklädningsrummer snart och försöka piffa lite :) Vi börjar kvällen på Bishop här på jobbet och sedan drar vi vidare på middag på en italienare här i stan. Ska bli mer än toppen med några glas rött, god mat och trevligt sällskap :) Är ledig imorrn så behöver ju inte tänka på att komma upp och vara pigg och fräsch! Tror nog att kvällen blir hyfsat tidig med tanke på hur tunn min plånbok är! Blir det inte allt försen kanske jag släger upp lite bilder här innan det är dags att krypa till kojs! Ha de gott!


bloglovin


Kommentarer

sv: Haha ja det kan jag lova dig att jag är :D



Har du haft en bra dag? :)

2010-11-11 @ 19:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback