I wanna be your last first kiss.


Nya örhängen. Gillar vintage-känslan. Ny blus. Gillar prickarna och spetsen. Känner mig nästan lite söt. Vilket är väldigt ovanligt. Brukar inte vara speciellt söt av mig :) Precis varit och ätit middag på Hjalmars Kök. Mysigt med lite restaurang och trevligt sällskap. Blev mycket smida planer inför New York. Längtar är ett allt för svagt ord just nu!!! Annar varit en skön ledig dag. Pysslat och fixat lite. Mycket frisk luft och familjemys. Nu blir det snart kvällsrundan med kicki och sedan sängen. Natti natti!


bloglovin


Kommentarer
Shilpi

I love your hair!



check out my blog



xx

2010-11-17 @ 07:33:58
Emma

ÅH jag DÖR för din sidecut! Sååååå snyggt! :d hade jag vågat hade jag nog också haft en nu ;)

2010-11-17 @ 16:42:23
LISOU

fina örhängen :)

2010-11-17 @ 18:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback