seriously?

Hur trött kan man vara egentligen? Död på jobbet. Väntar på ruschen så att jag kan vakna till liv och dagen kan börja flyga förbi. Dålig blogghelg känner jag. Ska försöks hinna slänga ihop nått litet ikväll. Full rulle igår och desamma i dag. Ser fram emot att mysa ner mig i soffan ikväll och bara vara lite. Har hamnat i en mys-period där jag längtar efter sköna soffor, mjuka filtar, tända ljus och stora koppar med te. Aningen påverkad av höstmörkret :) Nu ännu en kopp kaffe och jobb i några timmar till. Skön söndag på er!

Nedan: Underbar bild på Laura Stone från Decembernumret av Vogue China.


bloglovin


Kommentarer

:) ska du fira farsdag? =D

2010-11-14 @ 11:32:38

Fint besök detta var! :D

2010-11-14 @ 15:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback