1/4 to dead and gone.


[Trenchcoat: H&M]

Nämen tjabba tjena hallå! Jag lever, bara så ni vet. Har varit mycket nu och orken har inte riktigt varit där. Fick ett litet kravbrev från underbara csn som satte mig i botten liten grann. Men nu har jag kommit så pass långt att jag helt enkelt för leva med att vara pank ett tag fram över. Anyways...

Vad har hänt! Jo, men ja har fyllt år! 25 och 1/4 mot döden :) Det är nu man ska börja känna sig vuxen, gammal, få ångest och tänka på hus, barn och framtid... Ehmmm, ja typ så. Haha...eller inte! Ska nog överleva... det är ju inte så att man fått rynkor än så :) Nu är det te och tv som gäller efter en hård kväll på jobbet! PUSS

bloglovin


Kommentarer

grattis i efterskott då :)

2011-04-15 @ 12:10:32
lovisa

fin trench!

2011-04-15 @ 12:27:59

Grattis! :D alltid kul att bli äldre och visare haha ;)

2011-04-15 @ 12:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback