Please don't stop the rain.


[H&M Winter 2011]

Frida Gustavsson för H&Ms vinterkampanj. Minimalistiskt. Väskorna och skorna tilltalar mig enormt. Sen de blå byxorna känns som om de kan komma att bli en självklart vardagsfavorit. Sen så har jag ännu inte riktigt lyckas hitta den där perfekta lilla vita, kan de va denna? Va tycker ni? Ser ni fram emot hösten/vintern hos h&m?

Just nu sitter jag i köket, dricker en kopp te och lyssnar på regnet som vräker ner där ute. Senare idag åker jag tillbaka hem till Helsingborg. Ska bli skönt att komma hem, men mindre skönt att helgen sen är slut. Det bästa är att jag får skjuss ner och slipper åka tåg. Underbart! Fördel med att delar av familjen flyttar mot skåne de också. Nä, nu ska ja fortsätta mysa här med senaste numret av style by. För tidning, en filt, te och regn mot rutan kan faktiskt vara rätt så mysigt!


bloglovin


Kommentarer
Anna

sv: JA hoppas den är lika snygg i verkligheten och att man inte missar den!

2011-08-07 @ 13:50:05

andra outfiten på första bilden är helt stunning.

2011-08-08 @ 20:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback