...and the whole world is on your case.


[ topp&kjol:h&m. halsband:secondhand. ]


Himlen öppnade sig precis när jag skulle gå till jobbet. Känner mig mer som en blöt katt just nu. Men nu väl inne är det rätt så mysigt med regn. Idag är första dagen då jag verkligen inser att nu är det höst. Och jag är rätt så okej med det. Sommaren var rätt så kass, men då hoppas vi på en härlig höst istället, right!? Direkt efter jobbet blir det gymmet. Ingen aning om vad jag ska träna då jag har träningsverk i ungefär hela kroppen just nu. Men ska nog lyckas hitta en muskel som inte gör ont... än :) Ha en bra dag!


bloglovin


Kommentarer
Emmy

Gillar det verkligen! Enkelt, men jälkligt snyggt!

2011-08-30 @ 10:18:51

Gillart! Kjolen var verkligen jättefin. Vad kostar den??

2011-08-30 @ 11:23:55
Åsa

Fredrika: Eller hur :) Känns som en perfekt bas-kjol. Kostar bara 99:- Ett riktigt kap. Finns här: http://www.hm.com/se/product/93769?article=93769-A

2011-08-30 @ 17:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback