About The Row.



Har inte uppdaterat något från New York Fashion Week. Alla andra göra det och känns ibland lite överflödigt. Men nu kunde jag inte riktigt låta bli. Systrarna Olsen blir bara bättre och bättre och deras märke The Row är ju verkligen att räkna med. Detta får mig, trots att jag sitter uppkrypen i soffan med 3 filtar, en stor kopp te och tänker på våren, att faktiskt längta lite efter hösen. Fast, hösten har ju trots allt det bästa modet enligt mig. Anyways, enligt mig så är kollektionen sådär underbart ballt chic. Tufft men ändå med lite finess om man får säga så :) Kappan längst ner till vänster ska i alla fall bli min. Om ja så måste sy min egen kopia :)

bloglovin


Kommentarer
janka

fantastiske bilder

2011-02-15 @ 13:57:25

Man kan inte vara mer trött på vintern nu..vill bara ha vår och sommar!!



2011-02-15 @ 14:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback