Shoe me up please.

[modekungen]

Dessa underbara skor från modekungen får gärna flytta hem till mig. Och gärna alla tre par! För snygga färger för att kunna välja endast ett par av dem. Älskar denna typ av skor. Hade ett favoritpar innan som tyvärr Kicki tyckte hon skulle käka upp. Saknat dem, men inte blivit av att jag köpt några nya. Kanske något att önska sig i födelsedagspresent :)

Sitter inne på jobbet just nu. Stort sätt kolsvart... eller inte riktigt. Earth hour just nu så har släkt ner det mesta här inne på hotellet. Lite mysstämmning med massa tända ljus. Längtar lite till jag slutar och får gå hem och sova. Börjar 7 imorrn bitti igen, eller egentligen klockan 6 om man nu ska se till den där JOBBIGA tidsomställningen i natt. Phuu... lyckas alltid jobba de helgerna. :) Hoppas jag kommer upp.

Hoppas ni har en trevlig lördagskväll. XXX


bloglovin


Kommentarer
Sissi

coola :)

2011-03-27 @ 19:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback