Untill the world ends.

Då var det klippt. Känns bra. Funderar dock på att gå tillbaka och kapa av luggen i stort sätt helt. Men inte bestämt mig riktigt än. Ska duscha och fixa till det själv och se hur det känns. Har alltid haft svårt med "frisör"-styling då jag själv inte gillar att ha en miljon produkter i barret.

Annars är jag sjukt trött just nu. Varit vaken sen klockan 4 i natt då jag hade så ont att jag inte kunde sova. Har städat, sorterat och vikt kläder, städat badrumsskåpet, sorterat smink och tvättar borstar för att lyckas hålla mig vaken. Nu väntar jag bara på att älsklingen ska komma hem så vi kan slänga ihop lite käk. Trevlig helg!!

bloglovin


Kommentarer
elin

fint :)

2011-05-20 @ 21:19:25

jättesnyggt:D

2011-05-21 @ 00:50:47

du är så fiiiiiin! örhänget var grädden på moset, superfint!

2011-05-22 @ 00:33:12
jenny

Ser jätte fint ut!

2011-05-22 @ 15:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback