Look into my eyes and I'll own you.

[ tweedkavaj/skinndeltajer:tiger. byxor:ginatricot. boots:newyork. ]

Slapp fredag. Iskallt imorses när jag gick till jobbet och svettig när jag skulle gå hem. Anyway, men tweedkavaj med skinndetaljer har nog följt med mig i si så där 5 år skulle jag gissa på. Älskar den fortfarande och tycker att den fortfarande står sig. Bra köp Åsa!

ÄNTLIGEN HELG! Har ju varit galet seg hela veckan så ska bli galet skönt med två lediga dagar nu! Weeeiii. Kickstartar det hela med att dra till gymmet nu och kör ett "rejält" arm-pass. Sen blir det till att dega i soffan hela kvällen! Har inte styrt upp så mycket inför helgen utan håller det rätt så öppet. Riktigt skönt enligt mig. Ska ni göra nått spännande i helgen?

bloglovin


Kommentarer

Fin blogg!

Bloppis på bloggen! Kolla in alla! :)

Kram!

2011-09-09 @ 17:47:02
ida

dina byxor e så coola!

2011-09-09 @ 23:06:38
Anna

sv: gud, tack så mycket sötnos : ) hoppas du fortsätter kika in då och då !



supercool outfit !

2011-09-10 @ 01:16:09

Åh tack! idag känner jag mig mycket bättre, sååå skönt! Hoppas du får en toppen lördag - och än en gång supersnygg outfit!

2011-09-10 @ 08:01:46

Snyggt!

2011-09-10 @ 14:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback