Use me. Don't forget me.


[ skjorta:bikbok. kjol:zara. ]

Godmorgon! Usch och fy! Hatar att det är så mörkt när man går upp numera. Blir så himla morgontrött. Sen att mina bilder blir katastrof är ju bara en annan negativ sak. Ni får stå ut med denna suddiga dagens. Får se till att exprimentera med kameran nån mörk morgon när jag har tid så ja kan förbättre kvaliteten lite.

Förra veckan hittade jag denna nitkjolen i garderoben som jag köpte för si så där 2 år sedan. Har knappt använt den då jag inte alls gillat längden. Men nu tog jag tag i saken och sydde upp den en bit. Och gissa vad, nu är den perfekt :) Kommer bli välanvänd istället för bortglömd numera! Idag jobb till 4, sen är det helg! Äntligen!

bloglovin


Kommentarer
ida

å fin flätfrisyr :)

2011-09-23 @ 07:56:29
Lina S

Grymt snyggt! Fin i håret också :)

2011-09-23 @ 10:26:46
neli

snygging!



ja jackan är helt underbar..

hoppas du får en fin helg tjejen =)

2011-09-23 @ 15:42:23

Snyggt!

2011-09-27 @ 16:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback