Lay all your love on me

Vilken dag de blev igår! Älskar verkligen att fylla år. Verkade ha intalat de nära och kära rätt så bra att det var den viktigaste dagen på hela året. För de gjorde ett jäklans bra jobb med firningen. Massa fina paket, goda viner och champange och ska inte ens börja prata om maten! Mmmm... Är rätt så rund och god i dag! :) Kommer lite mer bilder senare.

Idag ska vi tillbaka till Helsingborg. Back to reality. Usch, massa skola och jobb. Men,men...kanske går lite bättre nu efter vår välförtjänta mini-semester! Innan de blir hemfärd så ska ja ner en sväng på stan och luncha med favorit-flickorna. Ett lite hejdå måste ju självklart hinnas med. Nu, te i solen!

XXX


Jag i min fina födelsedagsklänning som jag fick av min man! :)

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback