Solen skiner & fåglarna kvittrar

Det ser ut att bli en riktigt fin dag ida. Förhoppningsvis hinner jag med en promenad till hamnen, känns som om de skulle vara perfekt idag. Annars är det skola som gäller. Går 10-14, konstig tid. Jag kommer ju dö av hunger. Men de ska väll gå bra antar jag.

Efter skolan blir det en liten tripp till Väla, flickorna ska titta på klänningar och jag ska titta på. Ett å annat kanske råkar slinka ner i en påse till mig med. Men det problemet får ja ta itu med då i så fall :)

Nu är det dags för lite frukost. Inhandla massa frukt igår så ska nog göra mig en rejäl fruktsallad. Kan man få en bättre start på dagen? Knappast!

PUSS & HEJ

bloglovin


Kommentarer
Jen

TIPS! De må se fint ut ute, men de e bitande kyla som gäller denna dag! Trust me! :) Puss

2009-02-17 @ 09:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback