Falling in to Fall


Hej igen! Blev inte alls så mycket blogg-tid som jag trodde idag. Varit full rulle och hög produktivitet! Bra Åsa! Började dagen med plugg, gick till gymmet, mer plugg, långpromenad med vovven och sedan ännu mera plugg. Måste säga att jag är rätt så nöjd med mig själv just nu! :) Tänkte fira min ambitiösa dag med att göra en svampsoppa. Försöker utveckla mina matlagningskunskaper lite och det här får bli nästa projekt. Men hur svårt kan det vara? Tror på succé :)

Planen är att imorgon ska se precis ut som idag. Har massa mer läsande att göra. Upptäckte idag när jag tränade hur mycket jag har saknat det. Älskar att stänga in mig själv i min egna värld med hög musik inne på ett gym. Förhoppningsvis håller den känslan i nu så att jag kan komma igång på riktigt! Ska i alla fall dit imorrn igen.

Nu är det dags att springa i väg till konsum och handla allt som behövs. Fan att jag inte har nån god flaska vin att dricka ikväll. Det hade verkligen varit pricken över i:et idag!

Lots Of Love!


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback