Missing.

Saknar mina och Linns middagar, vår vin-hävning och nätter som aldrig tar slut. Skulle mer än gärna ha en sån kväll ikväll! Men är fast här hemma med skadan. Får väll pilla lite navel och kika lite film istället. Funkar det också :p

Fan, blev så jävla arg på mig själv förrut. Va på ICA och skulle shoppa lossa. Plocka åt mig massa mat och sen när ja ska betala så märker jag att jag glömt mitt visa på jobbet. Grrr... Så nu är kylen fortfarande tom. Eko eko eko!

Min och Linns galet goda toast-skagen :) LOVE!

bloglovin


Kommentarer
Linn

Haha, going-bananas-kvällar med toast skagen och massa skandaler menar du? ;-D ja herregud... känns som en evighet sen faktiskt. någon dag, när du och ditt knä är friska får vi ta en trip down memory lane och återuppliva våra glansdagar! hahaha. eller galna dagar rättare sagt....

2010-04-25 @ 18:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback