Oh Happy Day

Ännu en dag med strålande sol! Weeeiii! Just nu sitter jag instängd och försöker plugga lite. Kommer bli mycket av det denna vecka så lika bra att komma igång nu med detsamma. Lyckades dra på mig en omtenta som ska skrivas på freda. Men får skylla mig själv då jag strunta i att plugga till den. Får väll helt enkelt bita i det sura äpplet nu istället :)

Ska försöka hinna med en sväng ner på stan. Lite fika i solen är guld värt för själen! Och lite motivationshöjare kan man ju inte tacka nej till :) Ska hinna med lite sjukgymnastik idag med. Blivit så mycket roligare nu när man kan börja pusha sig själv mer. Ibland är det skönt att lida lite, speciellt nu när man börjar se lite resultat av allt slit! Klapp på axeln till mig.

Nä, kanske ska va duktig ett tag till nu så man kan ta en fikapaus med gott samvete sen :) Funderar starkt på att väcka the b-friend och få honom att svänga ihop lite frukost till mig. Hmmm.... känns iof som ett mission impossible, men vem vet, plötsligt händer de :)

LATER GATOR

Hittade denna. Love it! Malena, Carro, Jag, Emma och Jennifer sitter och steker på trappan :) Sommar, ja tack!

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback