F21.


Klickade in för att kika på Forever 21 och vad ser jag!?!?! De har börjat shippa inom europa. Vad betyder det? Ingen tullavgift! Jippy på det! Har beställt från USA innan och åkte på en jäkla avgift. Nu ska de bli skoj att ta del av deras ubud och betala samma frakt som inom vilket webshop som helst! Likie likie! Forever 21 är ju bra på det sättet att det verkligen är prisvärt mode. Kanske inte bästa kvalitén, men massa skoj och snygga grejor. Jag säger tummen upp i alla fall. Vad säger ni?


bloglovin


Kommentarer

wooow det är ju grymt! har varit påväg att beställa därifrån så många gånger men ångrat mig när jag tänkt på den där jäkla tullavgiften! underbart!

2010-12-09 @ 08:42:08
DAISY

Gud vad härligt, jag kommer inte missa att köpa därifrån! allt är så billigt.

2010-12-09 @ 18:50:05
Anonym

Äääälskar! Och faktum är att kvaluttan inte är fy skam den heller..! En kofta jag köpte för herrans många år sen håller fortfarande formen faktiskt :)

2010-12-09 @ 19:28:55
Elin

Me love :D

Sjukt najs.. :)

Springer ni på något udda snyggt smycke på typ Forever21 i New York så får ni gärna köpa med hem till mig ;) Haha :) Jag vill ju inte ha något för att jag passar Kickster men något billigt krimskrams hade varit kul :) :D

2010-12-10 @ 16:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback