We made it.

Äntligen kom vi fram :) Så skönt att allting flöt på som de skulle och vi till slut kom fram till NYC. 1 dag föresent, men vi är glada ändå. Blev en show i Soho och sen middag innan vi alla trilla döda i sängen. Snark! Idag har de varit att kika på stan. Inte köpt nått själv utan hjälpt pappa + fru som blivit av med allt sitt bagage. Men spanat in vilka gator och affärer jag ska invadera och ska snart kasta mig ut! :)

Nu ska jag dra på mig en klänning och fixa till mig innan vi ska dra i väg på middag. Fortfarande lite trött efter tidsomställningen men trot det kommer bli en bra kväll :) Ska försöka uppdatera med lite bilder senare! Puss!


bloglovin


Kommentarer
Elin

Hej Åsa :D

Ville mest säga att du kan kika in på min blogg nu, där ligger lite bilder på Kicki och en länk till youtube där jag la upp en film från igår morse :)

Tyvärr funkade det inte att publicera inlägget igår så därför mmsade jag David två ggr med bilder på henne. Hoppas de kom fram :D En på henne framför Kalle och en på henne och Anton i sina tomteluvor.

Hoppas ni har det bra! Njut av NYC :D

Ska försöka ta lite mer foto ikväll/imorgon och lägga upp under morgondagen om jag hinner.

Men vi mår i alla fall bra, hon verkar trivas här på landet :) <3



Kram på er!

2010-12-25 @ 15:46:45
Elin

Ytterliggare ett inlägg med bilder och filmer finns nu på min blogg :D

Hoppas ni har det bra.

Kram

2010-12-26 @ 16:47:53

så jäkla kul,jag är avis!

2010-12-29 @ 14:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback