Fuck

Tankarna har börjat flyga. Tänk om "ägarens" försäkring är maxad och jag inte har råd att hämta ut henne. Fan att man inte är rik och slipper sånna här problem. Skulle lätt ge alla pengar jag har för henne. Går ju inte direkt att sätta materiella saker framför henne. Men om de nu är så att "ägaren" fyllt kvoten. Kan jag stå med en räkning på upp mot 18.000. Och jag har inte så mycket pengar. Faaan. Varför ska ja börja tänka på allt de här. Helt totalt jätte ledsen här. Kan inte allt bara va över och löst sig.

bloglovin


Kommentarer

åsa my love. hoppas allt ordnar sig. jag ska köpa en trisslott imorgon, blir det storvinst står jag för kalaset. hoppas ni båda mår bättre. snarast! björnkram!

2010-03-02 @ 23:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback