Taking it easy.

Idag har jag inte gjort någonting! Ungefär. Lite jobb, men det räknas knappt. Varit så skönt att bara ta det de lilla lugna och ladda inför en fullspäckad vecka. Sista veckan med uppsatsen och den kommer bli minst sagt intensiv. Ska kickstarta det hela imorrn med att klippa mig! Äntligen! Har bestämt att göra nått lite roligare och mer edge. Känner att jag behöver lite förändring. Funderar på att snagga lite :) Får se vad som händer och vad jag vågar. Men det är ju bara hår, växer ju ut igen faktiskt :) Kommer bild i morgon i alla fall! :) Nu ska jag kika på Alice i underlandet och mysa med min älskling♥! Kan kvällen sluta bättre? Nä, knappast! LOVE

bloglovin


Kommentarer
JENNY

skulle också behöva klippa mig :c

2010-05-17 @ 07:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback