.

Herre jävlar! Vaknande vid två i natt av att hela världen snurrade. Gick upp och tänkte att de skulle hjälpa. Så fort jag la mig igen, började allt snurra igen. Kändes som att vara jättefull/åka karusell/va sjösjuk och det gick inte att låta bli att spy. Hittade ett läge i soffan, där om ja satt på ett visst sätt så gick det lite bättre. Men så fort jag ändrade ställning eller blundade, så va de dags att spy igen. Hatar det. Så satt där på min plats fram till klockan sju och försökte må bättre. Skit natt. Känns väldigt mycket bättre idag. Är fortfarande rätt så yr, men inte alls på samma nivå. Blev till att stanna hemma från jobbet idag och kanske får ta en tur till sjukhuset om de inte vill ge sig.

Morgonen gav i och för sig en underbart härlig nyhet också. Svävar lite på moln här. Kommer bli så himla skoj och jag är så himla glad. Men mer om det senare idag! PUSS!


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback