Hey! day off.

Idag börjar min helg. Ledig torsdag-fredag innan det är dags att jobba helgen. Sov galet länge och efter det blev det en långpromenad med doggy. Passade på att hämta ett paket som låg och väntade på posten. Har köpt shampo och balsam som ska ge mig det där härliga glanset jag så gärna vill ha, haha :) Nä, men borde vara lite snällare mot mitt hår och det här får vara startskottet för det. Resten av dagen ska det pysslas. Städa, plocka ner sommarkläder, upp vinterkläder, sy upp gardiner & få det fint. Så håll nu tummarna att jag nu lyckas komma upp ur den allt för sköna soffan och göra allt det här nu också.


bloglovin


Kommentarer

men så söt!

2010-10-28 @ 14:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback