Coat On!

Tråkigt nog så måste man nog börja tänka på höst/vinter jacka nu snart. Jag tror jag ska ge mig på jakt efter en fin kappa att knalla runt i. Den blå och den beigea i mitten lockar mig rätt så rejält. Båda från H&M faktiskt och ska komma in nu i September. Får nog vänta tills lönen trillar in på kontot innan jag ger mig ut i djungeln och klämmer på dem :) Men som sagt, kapp-sugen är jag i alla fall! :) Tillsammans med en stooor halsduk och ett par snygga boots blir det nog succé!


bloglovin


Kommentarer

Go H&m !

den blå och den beiga är snyggast :)

2010-09-06 @ 09:17:20
TinaO

Var kommer den röda ifrån?

2010-09-06 @ 09:18:22
Anonym

många fina:)

2010-09-06 @ 10:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback