You're right beside me, don't know who I missed,

[Rodarte for opening ceremony.]

Varför går helgen alltid så fort för? Inte helt okej. Idag har varit en produktiv dag :) Började med ett pass på gymmet, sen en långpromenad i pålsjö skog med vovvarna och sen har jag städat hela lägenheten. Phuu, säger jag bara. Men en liten klapp på axeln är jag nog allt värd :)

Förresten Rodarte for opening ceremony.. hallå, snyggt eller vad? Om jag inte redan innan hade lite halvt craving efter alla höstkläder så har jag verkligen det nu. Skulle kunna sno allt direkt av! Tummarna upp! Vad säger ni? Längta efter hösten eller ber till gud om några fler sommardagar?

bloglovin


Kommentarer

muuuuma vilken fin kollektion! :)

2011-08-21 @ 22:42:13
ANNE

MEEER SOMMAR säger jag ;/ Men jag har gett upp hoppet..

SV: Jackan är från H&M! Dock rätt gammal så jag tror inte den finns kvar..

2011-08-22 @ 09:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback