All beautiful things are wild & free.



Superfina saker som har eller kommer trilla in på H&M nu i dagarna! Känns väldigt down to earth och lite hippie nästan. Har fallit hårt för material som mocka, spets och läder. Och då gärna i jordiga och naturliga toner. Det vill jag klä mig i dygnet runt nu i vår. Får ta en närmare titt inne på H&M helt enkelt, som förövrigt helt och hållet är min favorit affär. Jag är ett STORT H&M fan :) Haha, billigt & snyggt!? Finns det nån bättre kombo? De skulle vara vitt & rosa just nu i så fall, haha :) 


bloglovin


Kommentarer
Sandra

Håller med, HM är min absoluta favorit affär också. Skulle kunna bränna hela min lön där inne.

2011-02-25 @ 20:51:34
Åsa

Sandra: Jag med, därför är det bäst att hålla sig undan vid löning. Så man har råd med lite mat också :)

2011-02-25 @ 20:54:38
CJ

Eller hur, flätor är så fint! Trevlig helg. :)

2011-02-25 @ 21:21:44

mums på jackan

2011-02-26 @ 09:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback