Superwoman.


Idag så saknar jag mitt hår. Vill bara att de korta ska växa ut och bli långt och fint igen. Men de går ju så sakta. Nån som har tips på hur man får de att växa snabbare? :) Jag känner mig lite tråkig i det korta. Med långt kan man göra så mycket mer. Men får väll ta straffet av att jag misshandlat mitt barr! Nu är det inpackningar, inga hemmafärgningar och frisörbesök som ska skapa det perfekta svallet :) Behöver bara lite mer tålamod.

Varit en runda nere på stan idag. Va tvungen att utnyttja ett H&M-erbjudande. Så blev i stort sätt tvingad till att shoppa. Kom hem med 3 godbitar och jag känner mig mycket nöjd. Och inte ett enda plagg i svart. Kors i tacket! De ni :) Ska foto och lägga upp imorrn så ni får se på godbitarna!

Var även en sväng hos sjukgymasten. Hon tyckte jag blivit galet stark :) Superwoman indeed! Haha, nä men nu ska ja träna på jävel. Desto mer vältränad jag är vid operationen desto snabbare kommer min rehab bli. Så nu finns det inga undanflykter. Lovar!

bloglovin


Kommentarer

Jag saknar också mitt långa hår. Visst det är skönt med kort men långt hår är ändå det jag trivs bäst i!



Grattis till de färgglada inköpen!

2011-02-15 @ 21:19:40
Sofia

Ville bara säga att jag gillar din design och modeinlägg! Inspirerande! :)

2011-02-15 @ 21:23:16
Karin

tack:)

Fin bild!!

2011-02-15 @ 21:53:30
Anja

Svar:

Det var jag också, så himla fräsch är den!

2011-02-15 @ 22:09:15

visst är den helt underbar? :D bara ut och leta grenar som gäller, haha.



älskar denna bilden på dig. så himla vacker!

2011-02-15 @ 23:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback