The King.

3 x skitsnyggt från Modekungen. Säger ja tack, ja tack & ja tack.

Va förbi en sväng på H&M idag och hittade både 1,2,3 och 10 saker som bara skrek, pick me! Fy fan säger jag bara! Är så trött att inte kunna unna mig ett skit och vara totalpank halvvägs till lön. Mår bra av vackra saker och få uttrycka mig. Men mår mindre av att bara ha ångest över att man köper ett äpple för mycket! Phhuu... frustrerad till tänderna idag! Vet inte riktigt hur jag ska ändra min situation heller. Ja,ja... this is life. Får helt enkelt drömma mig bort i dessa tre godbitar från modekungen ett tag till... Drömma kan man ju alltid :)

bloglovin


Kommentarer
ELIN

så fina!

2011-02-10 @ 21:57:20

snygga!

2011-02-11 @ 10:55:41

glittertoppen <3

2011-02-11 @ 22:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback