Morning has broken.

[Lite morgonbilder här hemmifrån]

Idag var jag trött när klockan ringde! Är van att sova till 9 -10 nu och när larmet tjöt klockan 7 var jag inte alls sugen på att krypa ur sängen. Hade en tidig tid hos sjukgymnasten så hade inte mycket till val. Men nu några timmar senare är jag pigg och laddad! Snart får jag lite besök och hört rykten om att det kommer lite hemmagjord flädersaft, mums! Sen tänkte jag nog bege mig ut i solen och njuta lite. Har redan laddat med en hög med jordgubbar som bara väntar på att få komma med ut! Härligt!

bloglovin


Kommentarer
Frida

Vilket fint ljus/färg det var på bilderna. Sen ser du att ha de riktigt fint hemma.

2011-07-12 @ 12:24:37

Underbara bilder!

2011-07-12 @ 15:08:13
CJ

Åh men tusen tack!

2011-07-12 @ 22:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback