Let it all fall down.

[väska, asos]

Hela kroppen värker. Inga planer för dagen blev till massa jobb :) Vi åkte ut till Davids kusins familj och deras hus på "landet". Solen lyste starkt och vi spenderade hela dagen utomhus. De har en stor äppleodling och vi har varit duktiga och klippt massa träd. Kläm in massa kaffe, en hög med våfflor med sylt och grädde och massa skitsnack på det. Mysiga dag! Blev att vi stannade på middag och lite film på det så va dagen i stort sätt slut sen! Kan ju lungt säga att jag kommer sova gott i natt! :)

bloglovin


Kommentarer
Karin

SNYGGT med gult

2011-03-24 @ 03:35:25

grymt med gult :D

2011-03-24 @ 11:46:08
Elin

Jag älskar gult :D Hade mycket gult förr, får kanske rota fram de plaggen i gaderoben eller köpa nytt nu till våren ;)

Tack för att ni följde med igår och hjälpte till. Jättesnällt :) Känner mig nästan lite skyldig för att jag lämnade er när jag och Sara åkte hem och lät er slita det sista men det blir ett ryck på tisdag igen så jag tar ikapp det då :P Kanske till och med kör ut i helgen om jag får tid :) Ganska skönt med frisk luft ändå tycker jag och Kicki var ju för söt där hon sprang runt och roade sig själv :)

Tack igen! PoK!

2011-03-24 @ 14:05:03

sv; jasså, vilken färg valde du ? :D sjukt fin är den !

2011-03-25 @ 15:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback