soon to be mine

Va inne på scorett en sväng innan ikea. Provde dessa skor som ja längtat efter enda sen första bilden på dem kom ut. Va precis så snygga som jag hade hoppats på. Så kommer bli ett självklart köp så fort jag kommit ur min fattigdom. Vill helst köpa dem innan italien. Vore guld att springa runt på Roms gator i dessa godingar. Lovet at first sight!

pic: lånad från Caroline.feber.se

Inne på ikea hitta vi även massa fint till den nya lägenheten. Soffbord, tv-bänk, garderob och massa annat smått och gott. Hoppas det blir lika fint som det verkar inne i mitt huvud just nu. Ser verkligen fram emot att få piffa iordning på det nya stället. Nu lite städ. Senare massa vin. Like!

PoK

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback