In the middle of the week

Onsdag. Va händer då?
Började min morgon duktigt med en 2 timmars hårdkörning på gymmet. Just nu värker varje liten bit av mig. Men då är det värt. Har en hel del att skriva idag. Men ska väll hinna med lite fun and games också.

Har köpt ny hårtoning så nu blir det lite mörkare igen. Vill egentligen bara bli blond. Men då måste det ju färgas ljusare för att få bort det "gröna" och vågar inte riktigt. Vill ju inte att håret ska börja gå av igen. Det är inte lätt.

Egentligen skulle ja bloggat om de fina bilderna från hemma hos repotaget hos The Selby. Skulle inte ha något emot att ha det så som Julia Roitfeld hemma hos mig. Men alla andra verkar hunnit före mig och vill ju inte vara tjatig :) En fin bild bjuder ja dock på!

bild: the selby

bloglovin


Kommentarer

tack!



ja underbara bilder. älskar dom!!

2009-05-13 @ 17:41:54

the selby? tack! bra tips.. :D

2009-05-13 @ 22:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback