No wine for me

 

Vaknade med ont, ont, ont i ögonen. Så det fick bli glasögon idag. Kommer nog aldrig vänja mig att ha dom. Men får funka tills nya linser kommer på posten! Snart ska jag ner mot skolan, övning i familjerätt står på schemat. Efteråt blir det en vinlunch på stan med flickorna för att fira att Malena skrivit sin tenta. Eller, för mig blir det bara vatten. Har tydligen 1 krona på kontot. Mat är ändå överskattat...:) Ser fram emot lönen på freda gaaalet mycket. Kass bild. Men har på mig mina älsklingar, ormskinstajtsen. De är verkligen helt bananas :)

 

Hörs senare

PUSS

 


bloglovin


Kommentarer

jag ska köpa nya bågar snart, längtar! älskar att bära glasögon (om man verkligen trivs i bågarna). :) du ser ut att ha tjusiga tights på bilden där också förresten.

2009-10-15 @ 10:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback