I'm on fire.

Wohooo!! Jag är på SÅ bra humör just nu! Från att i förrgår sitta å lipa över att allt gick emot mig har vinden vänt och det är numera den stora tummen upp! Förhoppningsvis löser sig allt med försäkringskassan då min underbara läkare ska skriva ett nytt intyg åt mig som kommer hjälpa mig ett steg närmare de pengar jag faktiskt ska ha :) Fick även reda på att jag klara omtentan idag!!! YES!! Inget efter mig och bara magisteruppsatsen står mellan mig och min examen nu!!! Hade även en super bra intervju på Hbg's Lasarett med mys-farbror nummer 1! Det kan nog bli riktigt bra de här! Sen att folk under intervjuer frågar "När kommer ni hit och börjar jobba då?" känns extra kul! För då märker man att vi faktiskt har något att bidra med där ute :) Kanske kan få nått bra jobb framöver ändå :)

Snart ska vi hem till Davids familj på lite fika! Hans lillasyster fyller nämligen år. Ska bli trevligt! Sen resten av dan är det skrubbhandskarna som åker på. Lägenheten ska saneras inför imorgon när de kommer folk hit på middag och trevligheter!

Så här ser jag ut idag! Bra bilder i webcam, haha! Får försöka komma på en bättre lösning så jag kan visa upp hur jädrans snygg ja är. Hahaha....okeeeej! Nä, men älskar mina strumpbyxor! Om man nu kan älska något sånt :p Matchar med svart...som vanligt! Men jeans-västen fick åka på nu, tragiskt försök till vårkänsla kanske? :) Kul att man ser ut att ha värsta största överkroppen och värsta små benen, haha! Bra vinkel där! Men anyways! KÄRLEK!


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback