Sunny Sunday.

Riktigt bra dag idag! Skoj på jobbet (undantag för en idiot! Grrr). Varit riktigt skoj att vara tillbaka nu denna helgen. Saknat det! Har iof jätteont nu och känner av att jag stått upp allt för mycket. Hoppas på att Jonna kan hjälpa mig lite med det imorrn på sjukgymnastiken. Efter jobbet blev det mysig lunch med David, Malen och Christian på Hampan. Blev mummsig fisksoppa och ett litet glas vin. Men bara ett litet :) Sen åkte vi hem till Davids mamma och fika lite. Fikan ledde till middag och massa snack. Även lite misslyckad borrning i en vägg han vi med också! Bra jobbat där :p Nu ligger vi på soffan och degar och det kommer nog inte bli så många mer knop idag. Snart dags för sängen. Ska ändå upp och iväg till skolan imorrn bitti.


Denna frilla ska ja försöka ge mig på imorrn om jag inte snoozar allt för länge. Galet fint och vårigt! :) Men hår är ju inte min bästa sida så räknar med ett misslyckande. Är egentligen också i starkt behov av klippning och färgning av utväxt. Men de får nog vänta några månader tills jag kanske lyckats skaffa mig lite pengar igen :p


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback