Burn me alive

Baah! Nu har jag sovit! Fy fan va skönt det va! Välbehövligt om inte annat. Missa tyvärr min tvättid! Hmm, får se om jag orkar springa ner och fixa nu, annars får det faktiskt vänta tills imorrn! Va händer resten av dagen då? Funderar på att orka laga lite mat. Vart helt fucked up ida. Svimmig, illamående, borta liksom. Kan va att det är dags att skärpa sig lite. Baad Åsa :) Sen ska ja bada! Ja ska skrubba, peela, hårinpackning, ansiktsmask och hela köret! Känner mig inte allt för fräsch ida och efter allt de kommer ja ju se ut som en helt ny människa :) På ett bra sätt! Vill känna mej som på bilden nedanför!! Fan, sommar och sol hade ju varit härligt! KÄRLEK

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback