Day 6.

 

Ligger fortfarande i soffan och känner mig galet ofräsch. När ja kommer hem ska jag, om de nu går, ta mig till solariet och får lite färg. Vill känna mej precis så där sommarfräsch som Ashley ser ut på bilden ovan. Hmm, lite orealistiskt att ja ska komma iväg på sådant, men kommer ändå hålla tummarna i fall att :)


Idag har jag haft sällskap hela dagen av ett aning bakfullt gäng. När de kom hem i natt, då snackar vi underhållning. Hoppas verkligen inte jag är sån när jag är full, haha :) Ida har annars varit sådär. Min svullnad har gått upp och smärtan inte gått ner nått :( Skulle gå till köket för att göra en macka för ett tag sen. Slutade med att jag svimmade. Varför är man en så jävla svag människa för? :) Inte okej!!!!

 

Jaja, Kärlek på er!


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback