Okay, lets just move on.

Ny dag. Blandade känslor. Ska till sjukhuset idag och hoppas snart få lite info om vad som ska hända nu och när. För lite över ett år sedan hade jag en liten olycka i skidbacken som slutade med ett väldigt trasigt knä. Korsband av, uttänjda ledband och benmärgsödem. Efter många långa timmar hos sjukgymnast kan jag idag 14 månader senare fortfarande inte använda mitt ben fullt ut. Det går inte att böja helt, vilket gör att jag inte kan springa, träna som jag vill eller ha någon stabilitet i benet. Har fortfarande ont, varje dag. Ibland mer, ibland mindre. Men behöver jag säga att jag är trött på det? Idag ska jag i alla fall iväg och göra en MR. Efter det ska vi prata operation. Förhoppningsvid får jag tid så fort som möjligt. För efteråt blir det dags med kryckor och inte kunna gå igen. Och sen då sjukgymnastik i ungefär ett år till. Phhuuu.... USCH!!!! Så sånt är det idag! PUSS!

bloglovin


Kommentarer

men usch och fy för sånt. jag skickar mental styrka och hoppas på goda besked med operationen där!!

2011-03-29 @ 18:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback