Hurry up!

Blev att springa upp ur sängen och direkt ner till sjukgymnasten och sen vidare till jobbet idag. Phuuu... Vissa dagar vill man bara ligga kvar i sängen. Och att regnet vräkte ner gjorde inte saken bättre direkt. Efter jobbet ska jag hem och lite snabbt försöka förvandla mig själv till människa igen och sedan ska vi på en liten invigning. En kompis har preminär på sin dansstudio idag och vi ska dit och kolla läget och mingla lite :) Så om nån i Helsingborgsområdet är sugna på att börja dansa poledance eller burlesk eller likande så gå in och kika på Passion Dance Studio :) (lite reklam sådår :)) Dagens och bilder från kvällen kommer lite senare. Kisses!


bloglovin


Kommentarer
amanda

Var med och tävla om veckans blogg på min blogg! För chansen att öka antalet läsare eller bara synas. Tävlingen kommer upp i veckan men du kan redan nu skriva jag vill vara med i veckas blogg i vilket inlägg du vill. Take care!

2011-09-05 @ 22:02:33
Anonym

hej sötis.



tycker du sakerna jag säljer i min bloppis är fina?



hör gärna av dig:)

2011-09-06 @ 15:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback